A művész munkásságát bemutató publikációk:
Magyar festők és grafikusok életrajzi lexikona I-II.
Festő és grafikus. 1918-21 között a budapesti Iparművészeti Iskolában Haranghy Jenőnél, 1923-1925 között a Képzőművészeti Főiskolán Glatz Oszkárnál, Párizsban pedig a nevezetes Julian Akadémián folytatott tanulmányokat. 1920-tól szerepelt tárlatokon, már főiskolás korában feltűnést keltett barokkos hangulatú rézkarcaival. Festményei a naturalizmus hatását mutatják, kifejezésmódja később expresszív elemekkel gazdagodott. A két világháború közti években rendszeres résztvevője volt az országos kiállításoknak, szerepelt a Munkácsy Céh és a Szinyei Társaság bemutatkozásain is. 1930-ban az Ernst Múzeumban, 1937-ben a Műterem Szalonjában volt gyűjteményes tárlata. 1925-ben a Benczúr Társaság pályázati díját nyerte, 1926-ban az egyházművészeti tárlaton aranyéremmel jutalmazták. 1928-ban Ferencz József-díjat kapott. 1945 után főleg bányásztémájú művekkel vett részt kiállításokon. (ML, Éber, B. B.: Műv. 1943)
Magyar festők és grafikusok adattára
1918-1921-ig az Iparművészeti Iskolán Haranghy Jenőnél, 1923-1925 között a Képzőművészeti Főiskolán Glatz Oszkárnál tanult. Párizsban a Julian Akadémia növendéke volt. 1930-ban az Ernst Múzeumban, 1937-ben a Műterem szalonjában volt gyűjteményes kiállítása. 1945 után főleg bányásztémájú képekkel szerepelt a kiállításokon. - ML
Magyar festők és grafikusok életrajzi lexikona I-II. Műgyűjtők és kereskedők kézikönyve
Festő és grafikus. 1918-21 k. a bp.-i Iparművészeti Iskolában Haranghy Jenőnél, 1923-25 k. a Képzőművészeti Főiskolán Glatz Oszkárnál, Párizsban pedig a Julian Akadémián folytatott tanulmányokat. 1930-ban az Ernst Múzeumban, 1937-ben a Műterem Szalonjában volt gyűjteményes tárlata. 1926-ban az egyházművészeti kiállításon aranyéremmel jutalmazták. 1945 után főleg bányásztémájú művekkel szerepelt kiállításokon. Később expresszív elemekkel gazdagodott kifejezésmódja. (ML, Éber)
Művészeti lexikon I-IV.
Festő és grafikus. 1918-tól 1921-ig az Iparművészeti Iskolán Haranghy Jenőnél, 1923-25 között a Képzőművészeti Főiskolán Glatz Oszkárnál tanult. Párizsban a Julian Akadémia növendéke volt. 1930-ban az Ernst Múzeumban, 1937-ben a Műterem szalonjában volt gyűjt. kiállítása. 1945 után főleg bányásztémájú képekkel (Látogatás a magyar bányákban) szerepelt a kiállításokon. Az utóbbi években expresszív elemekkel gazdagodott kifejezésmódja.